جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت با معاون اجرایی بانک مسکن مازندران

مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ در مدیریت امور شعب بانک مسکن استان مازندران جلسه هم اندیشی با حضور مدیر عامل شرکت و معاونت محترم اجرایی بانک جناب آقای حاجی پور، آقای لطفی رییس اداره پیگیری وصول مطالبات ، آقای شاهی معاون اجرایی شرکت و آقای نادعلی مدیر دفتر نمایندگی استان مازندران برگزار گردید .

ابتدا معاونت محترم اجرایی آقای حاجی پور ضمن خیر مقدم در خصوص قرارداد پیگیری وصول مطالبات مطالبی را عنوان نمودند. ایشان در ادامه از قرارداد جاری با توجه به اینکه شرکت ونداد در استان دیگری دارای تجربه و عملکرد مناسبی داشته و در حال حاضر با این مدیریت قرارداد منعقد نموده ابراز خرسندی نمودند.

در ادامه جلسه  آقای لطفی در خصوص نحوه ارجاع پرونده و ارائه گزارش و وصولی مطالبی را عنوان که مقرر گردید وصولی بصورت ماهیانه و لیست پرونده نیز بصورت مکانیزه به شرکت ارجاع گردد .

آقای محمدی مدیر عامل شرکت رزومه ای را ایراد و مطالبی را بر حسب تجربه یکسال و نیم فعالیت در بانک مسکن و از توانمندی پرسنل و امکانات مجموعه اشاره داشتند. ایشان در ادامه با توجه به رونمایی از نسخه سامانه وصول مطالبات مقرر نمودند تا انقورماتیک شرکت دسترسی نسخه اندروید سامانه در اختیار معاون و یا مدیریت بانک جهت کنترل و مطلع بودن از پیگیری پرونده های ارجاعی در اختیارشان قرار دهند .

در پایان آقای شاهی معاون اجرایی شرکت مطالبی را در خصوص نحوه فرآیند عملیات وصول در شرکت عنوان داشتند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *