جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت با مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ با حضور مدیریت مدیریت استان آقای توحیدی مقدم ، معاونت استان آقای سخنور و رییس دایره حقوقی آقای امرایی و مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

ایتدا آقای توحیدی مقدم مدیریت محترم استان ضمن خیر مقدم از فعالیت شرکت قدردانی نموده و خواستار افزایش سطح همکاری با شعب شدند تا میزان مطالبات نسبت به پایان سال قبل کاهش یابد که این امر با پیگیری پرسنل شرکت و تعامل با شعب دور از دسترسی نخواهد بود .

در ادامه آقای سخنور و امرایی مطالبی را در جهت خصوص نحوه ادامه همکاری و افزایش سطح همکاری مواردی را اعلام نمودند. سپس آقای محمدی مدیر عامل شرکت ضمن تقدیر از تعامل ایجاد شده ابراز امیدواری نمودند که نتیجه بسیار خوب برای مدیریت امور شعب و شرکت حاصل خواهد شد . ایشان گزارشی از پیگیری و نتیجه حاصل شده از پرونده های ارجاعی و تجارب در استانهای دیگر ارائه نمودند که مورد تقدیر از سوی مدیریت استان قرار گرفت . در نهایت مقرر شد شعبی که دارای مطالبات بیشتر هستند از سرفصل سررسید گذشته به بالاتر نیز به شعب قبلی اضافه تا توسط پرسنل شرکت پیگیری و وصول گردد تا در مقطع ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ شاهد کاهش مطالبات در آن استان باشیم .

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *