جلسه مشترک ماهیانه با مدیریت امور شعب بانک مسکن گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ با حضور معاونت اجرایی و رئیس و معاون دایره وصول مطالبات بانک مسکن استان گیلان،آقای محمدی  مدیر عامل شرکت، آقای شاهی معاونت اجرایی و آقای لاجوردی مسئول دفتر نمایندگی استان گیلان پیرو جلسه مهر ماه که مقرر گردید بصورت ماهیانه جهت بهبود تعامل و برطرف نمودن مشکلات احتمالی در روند کار وصول ، بررسی عملکرد ماه قبل و فاصله با هدف پایان اسفند ۹۸ برگزار گردید .

ایتدا آقای فیضی معاون دایره وصول مطالبات آماری از مانده مطالبات سطح شعب اعلام و در خصوص ۸ شعبه تاکید فراوان داشتند تا فعالیت بیشتری صورت گیرد و با توجه به اینکه این موضوع از مصوبات ماه قبل نیز بوده روند وصول نقدی شعبه نیز افزایش داشته و این نشاندهنده فعالیت بیشتر کارشناسان شرکت می باشد . در خصوص اجرایی نمودن پرونده ها نیز مطالبی را عنوان و روش اجرا نمودن پرونده ها نیز مورد تاکید قرار گرفت . سپس آقای لاجوردی در خصوص اقدامات دفتر مطالبی همچون تفکیک پرونده ها براساس فراوانی در بین سطح شعب و شهر و روستا ، پخش تیزر تبلیغاتی تبصره ۳۵ و طرح میثاق ، ارسال اظهارنامه و ارسال اخطار را از جمله اقدامات شرکت برشمردند . گام بعدی فعالیت نیز در خصوص شناسایی اموال و مدیونینی که از نظر مالی تمکن داشته ولی از پرداخت بدهی امتناع می ورزندند اعلام نمودند .

در ادامه آقای محمدی ضمن تایید و تاکید فراوان بر تلاش همه جانبه از سوی کارشناسان شرکت، کمک روسای شعب و مسئولین سرپرستی را نیز موجب ایجاد انگیزه دانستند . ایشان ایجاد واحد نظارت بر عملکرد در شرکت را نویدبخش روزهای خوب بعلت برنامه ریزی و هدف گذاری و رصد اقلام مطالبات بصورت روزانه و هماهنگی و همکاری با کارشناسان استانها برشمردند .

سپس آقای موسوی معاون اجرایی بانک مسکن موارد ارشادی و راهکارهای وصول را بیان که بصورت مصوبه تهیه تا در جلسه بعدی می بایست انچام گیرد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *