برگزاری سومین جلسه ماهیانه بررسی عملکرد با بانک مسکن گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت سومین جلسه ماهیانه بررسی عملکرد شرکت و برطرف نمودن مشکلات احتمالی در روند کار وصولدر تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۳با حضور معاونت اجرایی و رئیس و معاون دایره وصول مطالبات بانک مسکن استان گیلان،آقای محمدی  مدیر عامل شرکت و آقای لاجوردی مسئول دفتر نمایندگی استان گیلان در مدیریت استان گیلان برگزار گردید .

ایتدا آقای فیضی معاون دایره وصول مطالبات آماری از مانده مطالبات سطح شعب اعلام و در مورد هدف مقطع ۹۸/۰۹/۳۰ مطالبی را بیان نمودند . در خصوص اجرایی نمودن پرونده ها نیز مطالبی را عنوان و روش اجرا نمودن پرونده ها نیز مورد تاکید قرار گرفت . سپس آقای لاجوردی در خصوص اقدامات دفتر مطالبی همچون  ارسال اظهارنامه و ارسال اخطار، آغاز فرایند عملیات اجرایی برخی از پرونده ها ، شناسایی خودرو را از جمله اقدامات شرکت برشمردند . ایشان در خصوص یکی از بندهای مصوبه قبلی شناسایی مدیونین که از نظر تمکن مالی در وضعیت خوبی قرار دارند نیز لیستی را تهیه و ارائه نمودند .

در ادامه آقای محمدی ضمن تشکر از برنامه ریزی صورت گرفته بابت برگزاری چنین جلسات ، برخی از مشکلات موجود در روند رسیدگی پرونده ها در چن شعبه را اعلام و تقاضای بررسی و برگزاری جلسات مشترک با حضور روسای شعب را ارائه نمودند .

سپس آقای موسوی معاون اجرایی بانک مسکن موارد ارشادی ، دستور بررسی مشکلات در شعب ذکر شده را صادر و خواستار برگزاری جلسات بصورت مشترک با روسای شعب و سایر شرکت ها را مطرح که مصوب گردید در جلسات آینده به روش جدید تشکیل و برگزار گردد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *