چهارمین جلسه ماهیانه بررسی عملکرد بانک مسکن گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت سومین جلسه ماهیانه بررسی عملکرد شرکت و برطرف نمودن مشکلات احتمالی در روند کار وصولدر تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ با حضور معاونت اجرایی و رئیس و معاون دایره وصول مطالبات بانک مسکن استان گیلان،آقای محمدی  مدیر عامل شرکت و آقای لاجوردی مسئول دفتر نمایندگی استان گیلان در مدیریت استان گیلان برگزار گردید .

ایتدا آقای فیضی معاون دایره وصول مطالبات آماری از مانده مطالبات سطح شعب اعلام و در مورد هدف مقطع ۹۸/۱۲/۲۹ اهداف شعب را مشخص و مطالبی را بیان نمودند . سپس آقای لاجوردی گزارشی از عملکرد شرکت در خصوص تعداد اظهارنامه های ارسالی ، اخطارهای صادره ، اجراییه های صادره و تحقق اهداف تعیین شده در مقطع ۹۸/۰۹/۳۰ ارائه نمودند . طبق اهداف تهیین شده بیش از ۸۰ درصد اهداف محقق شد. تعداد شعبی که مطالبات انها نسبت به پایان سال قبل منفی بودند از ۱۱ شعبه در مقطع ۹۸/۰۶/۳۰ به ۱۷ شعبه افزایش یافت .

سپس آقای موسوی معاون اجرایی بانک مسکن موارد ضمن تشکر از عملکرد شرکت در خصوص افزایش تعداد شعب منفی از نظر مطالبات قدردانی نمودند . ارشادی ، دستور بررسی مشکلات در شعب ذکر شده را صادر و خواستار برگزاری جلسات بصورت مشترک با روسای شعب و سایر شرکت ها را مطرح که مصوب گردید در جلسات آینده به روش جدید تشکیل و برگزار گردد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *