پیام تبریک مدیر عامل شرکت بمناسبت سال نو

به نام خداوند بخشنده مهربان

زکوی یار می آید نسیم باد  نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

سخن در پرده می گویم چو گل از غنچه بیرون آی

که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی

بار دیگر نوروز و بهار امیدبخش و نشاط آفرین از راه می رسد. بهار «روز» نوشدن زمین است.

با آمدنش سرما و سکون و بی برگی به پایان می رسد و فصل رویش دوباره آغاز می شود. جهان با نسیم لطف الهی جوان می شود و شمیم بیداری و حرکت عالم را فرا می گیرد.

این جشنواره زیبا و اعجاز گونه، هرسال تکرار می شود تا در دل و جان ما آدم ها، شور زندگی و امید به روزهای بهتر را زنده کند و از این رهگذر، ظرفیت های شگرفی که خدای بزرگ در وجود ما نهاده است، همچون گل و سبزه و درختان، شکوفا شود.

به مناسبت این رویداد دلپذیر، از فرصت استفاده می کنم و مقدم بهار و عید نوروز را به همه همکاران و خواهران و برادران عزیزم در خانواده ونداد تبریک و تهنیت می گویم و آرزو می کنم که سال ۱۳۹۹ سالی پر خیر و برکت و سرشار از موفقیت و شادکامی برای همه همکاران و هموطنان عزیزمان باشد.

به لطف خدای بزرگ و در سایه تلاش و کوشش همه همکاران، عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت در بسیاری از زمینه ها موفقیت آمیز بود. در این سال، در برخی از اهداف های تعیین شده حتی بیشتر از برنامه مورد نظر، تحقق پیدا کرد و در نتیجه موجب شد تا افزایش رضایتنمدی مشتریان شرکت را شاهد باشیم .

افزایش تعداد دفاتر در استانها و افزایش تعداد مشتریان از دیگر موفقیت های شرکت در سال ۱۳۹۸ بود و از این لحاظ امروز شرکت با پتانسیل بیشتر در کشور و برآورده نمودن بخشی از انتظارات مشتریان خویش گام بزرگی بداشته که با اتکا به این دستاوردها می توانیم سال جدید را با امید به موفقیت های بیشتر آغاز کنیم.

اینک ما در آستانه بهاری دیگر و آغاز صفحه دیگری از زندگی خویش و فصل جدیدی از خدمت رسانی به مردم خوب کشورمان قرار داریم. برای سال ۱۳۹۹ راهبردهای ویژه ایی در نظر گرفته شده و برنامه سالانه شرکت براساس این راهبردها و با الهام از سیاست ها و برنامه های کلان کشور در حال تدوین است. برخورد احترام آمیز و همراه با روی گشاده و مهربانی با هموطنان و مشتریان خوب شرکت ، محور برنامه سال آینده خواهد بود و بهبود شاخص های عملکردی و به ویژه دست یابی به برنامه عملیاتی تدوین شده ، از دیگر اجزای این برنامه ها خواهد بود.

امیدوارم با نصرت و هدایت خداوند متعال و در سایه همبستگی و انسجام و تلاش خالصانه و هماهنگ توأم با حسن رفتار، سال ۱۳۹۹ سال موفقیت های بیشتر برای شرکت ونداد باشد و همه ما در کمک به اجرای برنامه ها و اولویت های مشتریان شرکت و گره گشایی از کار مردم و جلب رضایت آنان موفق باشیم و مجموعه تلاش های ما مورد رضایت خدای رحمان باشد.

“خداوندا”

برگ درهنگام زوال می افتدو میوه به هنگام کمال اگرقراربررفتن است میوه ام گردان وبعد ببر

“بارالها”

زمین تنگ است وآسمان دلتنگ برمن خرده نگیراگرنالانم… من هنوزرسم عاشقی نمی دانم

“خداوندا”

کمکم کن پیمانی راکه درطوفان باتوبستم،درآرامش فراموش نکنم ودرطوفانهای زندگی باخداباشم نه ناخدا

“بارالها”

به دل نگیراگرگاهی “زبانم”ازشکرت بازمی ایستد،تقصیری نداردقاصراست کم میاوردودربرابربزرگی ات …

لکنت میگیردواژهایم دربرابرت! دردلم اما همیشه ذکرخیرت جاریست من برای بندگی توهزارویک دلیل میخواهم.

ممنونم که بی چون وچرابرایم “خدایی”می کنی … امکان نداردکه کسی چراغی برای دیگران روشن کندوخودش درتاریکی بماند…

“خدایا”

پنجره ای برای تماشا وحنجره ای برای صدازدن ندارم. امیدبه توست، پس بی آنکه نامم رابپرسی ودفترهای دیروزرا ورق بزنی ،

‌‌رحمتت رابرای همه دوستان وعزیزانم ومن جاری فرما …الهی آمین

عبدالوهاب محمدی

مدیر عامل

۹۸۱۲۲۹

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *