دیدار مدیر عامل شرکت با رییس اداره کل وصول مطالبات بانک مسکن

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ با حضور ریاست اداره کل وصول مطالبات بانک مسکن آقای آزادیان و مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

ایتدا آقای آزادیان ریاست اداره کل وصول مطالبات ضمن تبریک سال جدید و ماه رمضان آرزوی قبولی طاعات و عبادات را برای مدیریت عامل و همکارانشان از خداوند منان مسئلت نمودند. ایشان از تلاش شرکت در سال قبل در استانهای گیلان ، مازندران ، خوزستان ، منطقه غرب تهران و شرق تهران تشکر نمودند و از آقای محمدی خواستند انشاله در استانهای دیگر نیز ورود نموده و به سایر مدیریت ها نیز همکاری نمایند .

سپس آقای محمدی مدیر عامل شرکت ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، کارنامه ثبت شده بابت عملکرد شرکت را مایه افتخار دانسته و از ناحیه موهبت های ایشان و کمک و همیاری ریاست اداره کل وصول مطالبات دانستند . ایشان ابراز نمودند که از تمام توان و تلاش مجموعه در سالجاری در راستای اهداف تعیین شده و برنامه ریزی شده اداره کل وصول مطالبات بکارگیری خواهند کرد تا شاهد کاهش چشمگیر مطالبات باشیم . در ادامه در بحث ورود به استانهای دیگر نیز اعلام آمادگی نمودند تا بر اساس دستورات ایشان گام خواهند برداشت  .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *