دیدار مدیر عامل شرکت با رییس شعبه میدان ملت بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ با حضور مدیر عامل شرکت و خانم دالکوهی رییس جدید شعبه میدان ملت بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار گردید .

ایتدا خانم دالکوهی رییس محترم شعبه ضمن تبریک سال جدید و ماه رمضان در خصوص مطالبات این شعبه مطالبی را فرمودند. ایشان با حساس خواندن شرایط مطالبات این شعبه و نوع پرونده ها خواستند تا تعداد پرسنل بیشتری در این شعبه بکارگیری نموده و در بحث پرونده های مشکوک و معوق شرکت را موظف نمودند تا در اسرع وقت پس از بیماری کرونا اقدامات قضایی انجام دهند. با توجه به همکاری ایشان در سال قبل در شعبه امیرکبیر با شرکت ابراز امیدواری نمودند تا امسال عملکرد بهتری داشته باشیم .

سپس آقای محمدی مدیر عامل شرکت ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، در خصوص مطالبات این شعبه و همکاری سال قبل در این شعبه مطالبی را بیان فرمودند. اولین موضوعی که ایشان اشاره داشتند در خصوص پیش بینی دو استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت برای این شعبه بود که با توجه به سابقه سال قبل و ارجاع پرونده ها در چند نوبت و جابجایی پرونده بین سایر شرکت ها را اصلی ترین ایراد اشاره نمودند که انشاله در سالجاری شاهد چنین برنامه ریزی نباشند . در خصوص پروندده های معوف و مشکوک فرمودند نسبت به آن پرونده هایی که شعبه مجوز اقدامات را صادر نموده بودند اقدامات لازم بعمل آمد ولی سایر پرونده ها بدستور شعبه اقدامی نشده که از خانم دالکوهی خواستند تا سیاست کاری خویش را اعلام تا طبق آن برنامه ریزی گردد . در پایان مشکلات موجود و عواملی که باعث نتیجه مطلوب اخذ نگردد را بیان تا در جلسات بعدی نسبت به آنها تصمیم گیری گردد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *