دیدار مدیر عامل شرکت با مدیریت امور شعب بانک مسکن منطقه شرق تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ با حضور مدیریت منطقه آقای غفاری و رییس دایره حقوقی آقای میر صانع و مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

ایتدا آقای غفاری مدیریت محترم منطقه ضمن تبریک سال جدید، اظهار نمودند با تلاش شرکت میزان مطالبات نسبت به پایان سال قبل کاهش چشمگیر داشته و از مدیریت و پرسنل شرکت تشکر ویژه داشتند .ایشان در ادامه فرمودند با شرایط پیش آمده مدتی می بایست به مردم فرصت داد و سپس احتمالا از اوایل خرداد بنظر می آید مجدد باید پیگیری ها شروع گردد و از شرکت میخوام بعد از کرونا با جدیت بیشتری پیگیری تا مبلغ مانده در سر فصل مشکوک انشاله صفر گردد .

در ادامه آقای میر صانع مطالبی را در جهت خصوص نحوه ادامه همکاری و افزایش سطح همکاری مواردی را اعلام نمودند و ایشان از میزان و سطح تعامل با شرکت بسیار ابراز خرسندی نمودند و ارزیابی خویش را این چنین گفتند : این مدیریت در گذشته با شرکتهایی فعالیت داشته ولی هرگز نتوانسته بود تعامل سازنده ای با بحث برون سپاری داشته باشد ولی از روزی که با شرکت ونداد باب همکاری گشایش یافت سطح تعامل و انگیزه فعالیت و همکاری نیز افزایش یافته که این امر بدلیل پیگیری روزانه مدیر عامل شرکت و افزایش رضایتمندی پرسنل شعب از عملکرد شرکت بوده است .

سپس آقای محمدی مدیر عامل شرکت ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از تعامل ایجاد شده ابراز خرسندی نمودند و خداوند را شاکر شدند از اینکه موجبات خرسندی و خوشحالی مدیریت محترم و سایر همکارانشان گردند. ایشان گزارشی از پیگیری و نتیجه حاصل شده از پرونده های ارجاعی ارائه نمودند که مورد تقدیر از سوی مدیریت منطقه قرار گرفت . ایشان قول دادند تا پس از رفع بیماری کرونا با تلاش و همت بیشتری فعالیت داشته باشم تا مبلغ مانده در سال جاری تعیین تکلیف گردد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *