بازدید مدیر عامل شرکت از دفتر خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ مدیر عامل شرکت از دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی بازدید نمودند و در جریان امور قرار گرفتند .

این سفر ۲ روزه که از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ شروع و طی دیدار با روسای شعب بانک مسکن و مهر ایران شهرستان سبزوار آغاز و در روز بعد طی دیداری با معاونت اجرایی مسکن و معاونت امور شعب بانک مهر ایران در روز دوم ادامه یافت و در ادامه دیداری با پرسنل دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی پایا یافت ..

براساس این گزارش؛ آقای محمدی در این سفر استانی که شاهی معاونت اجرایی نیز وی را همراهی می‌کرد، با حضور در دفتر نمایندگی شرکت در جمع کارکنان ضمن قدردانی بابت شروع خوب فعالیت شرکت در این استان گفتند : با توجه به جمیع جهات و ظرفیت بالای استان خراسان رضوی در پرونده‌های خرد انتظارات خودم و مدیران بانکها از این دفتر بسیار بالاست و امیداورام در بازدید های دوره ای در آینده شاهد کارنامه عملکردی بسیار خوبی باشیم و از جمله استانهای در رتبه اول کشوری را شاهد باشیم .

شاهی معاونت اجرایی نیز در ادامه ضمن قدردانی از همه همکاران درخصوص تلاش‌های صورت پذیرفته در نیمه اول سال خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش با شعب و مدیریت منطقه شد .

بنابر این گزارش؛ نصراله پور رئیس دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی نیز در ادامه به ارائه گزارش عملکرد دفتر طی ۶ ماه گذشته پرداخت و مهمترین دستاورد دفتر را جلب رضایت مدیریت شعب ها و معاونین و رسیدن به اهداف تعیین شده بیان نمودند .

گفتنی است؛ در پایان این جلسه کارشناسان دفتر مسائل مختلفی را مطرح و پیشنهادهای لازم جهت بهبود عملکرد را ارائه کردند .

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *