دیدار مدیر عامل شرکت با مدیریت امور شعب کشور بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ جلسه ای در ساختمان شماره یک بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور آقای نجدی مدیریت محترم امور شعب و آقای محمدی مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

در ابتدا آقای محمدی گزارشی از عملکرد شرکت در سالهای گذشته و سال جاری در استانهایی که شرکت فعالیت داشته بیان نمودند . ایشان راز موفقیت شرکت در بانک را استفاده برنامه عملیاتی در هر استان، بکارگیری پرسنل بومی و استقرار پرسنل شرکت در شعب، حمایت همه جانبه مدیران استانها و روسای دایره حقوقی استانها و روسای شعب دانستند .

ایشان چند پیشنهاد جهت بهبود عملکرد و تسریع در امر وصول و برخی از مشکلات دستور العملی و موضاتی را به ایشان بیان داشتند .

سپس آقای نجدی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل شرکت و تشکر از فعالیت شرکت در استانهای در حال فعالیت ابراز خوشحالی کردند شرکت توانسته در این مدت کوتاه برای ۱۲۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد نماید و ابراز خرسندی نمودند و امیدوار شدند در سالهای آتی تعداد این نفرات روز به روز بیشتر شوند . ایشان فرمودند که میزان npl  بانک در بین بانک های کشور زیر یک درصد می باشد و که با تلاش پرسنل بانک و شرکت این امر محقق شده و انشاله در سالهای آتی نیز در همین عدد ثابت و حتی شاهد کمتر شدن این نسبت باشیم .

ایشان در ادامه فرمودند انشاله با برگزاری جلسات منظم در آینده تلاش خواهند نمود تا از ظرفیت ایجاد شده و پرسنلی که دارای تجربه شدند بانک بهترین استفاده نماید تا شاهد بهترین کارنامه برای بانک در بخش وصول مطالبات باشیم . همچنین فرمودند به استانهایی که جهت بازدید مراجعه میکنند تمامی استانهایی که شرکت در آنجا فعالیت دارد از عملکرد شرکت بسیار راضی هستند و از مدیریت آقای محمدی تشکر نمودند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *