دیدار مدیر عامل شرکت با معاونت ادا ره کل بازرسی بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ جلسه ای در ساختمان شماره ۲ بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور آقای موسوی معاونت اداره کل بازرسی و آقای محمدی مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

در ابتدا آقای محمدی گزارشی از عملکرد شرکت در سالهای گذشته در استانهایی که شرکت فعالیت داشته بیان و در ادامه نوع و نحوه فعالیت شرکت مطالبی را بیان نمودند . ایشان راز موفقیت شرکت در بانک را استفاده برنامه عملیاتی در هر استان ، بکارگیری پرسنل بومی و استقرار پرسنل شرکت در شعب ، حمایت همه جانبه مدیران استانها و روسای دایره حقوقی استانها و روسای شعب دانستند .

ایشان چند پیشنهاد جهت بهبود عملکرد و تسریع در امر وصول را به ایشان ارائه نمودند .

سپس آقای موسوی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل شرکت و تشکر از فعالیت شرکت در استانهای در حال فعالیت موضوعاتی را برای بهبود فرآیند وصول فرمودند . ایشان از مدیر عامل شرکت خواستند در انتخاب پرسنل نهایت دقت و سخت گیری صورت گیرد تا اشخاصی که در شعب مستقر می شوند دارای خصوصیاتی از قببل صداقت ، امانتداری ، راز داری و دارای رفتار سازمانی و پوشش بانکی و .. در اولویت باشند .

ایشان در ادامه فرمودند انشاله با برگزاری جلسات منظم در آینده تلاش خواهند نمود تا از ظرفیت ایجاد شده و پرسنلی که دارای تجربه شدند بانک بهترین استفاده نماید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *