دیدار مدیر عامل شرکت با رئیس حوزه بانک مسکن شرق تهران

دیدار مدیر عامل شرکت با رییس حوزه شرق مدیریت شرق بانک مسکن استان تهران در پردیس :

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ جلسه ای در دفتر حوزه بانک مسکن مدیریت شرق استان تهران برگزار گردید .

ابتدا آقای محمودی ریاست محترم حوزه شرق مدیریت استان تهران ضمن خیر مقدم و از مدیر عامل و پرسنل شرکت بابت اینکه اهداف تعیین شده پایان سال جاری در پایان شهریور با کمک پرسنل شرکت در بخش مسکن روستایی را محقق نمودند، قدردانی و تشکر داشتند . در موضوع جلسه بابت هماهنگی در برون سپاری مسکن مهر شهری حوزه مطالبی تبادل نمودند .

آقای محمودی در خصوص انتظارات حوزه و مدیریت استان با توجه به اهمیت فراوان مطالبات مسکن مهر شهری مطالبی را بیان فرمودند و پیگیری مستمر توسط کارشناسان شرکت ، مراجعات حضوری کارشناسان ، ارسال اخطار و حتی اقدامات قانونی را از مهمترین فعالیت های شرکت در پرونده های پیش رو بر شمردند . ایشان فرمودند شهر پردیس با عنایت نزدیکی به کلان شهر تهران و توانایی بازپرداخت مشتریان را بعنوان برگ موفقیت برای بانک و شرکت بر شمردند و خواستار تداوم پیگیری برای کاهش مانده مطالبات داتستند . مطالبات شعب فیروزکوه ، دماوند ، رودهن ، بومهن و گیلاوند را بعلت زیر مجموعه حوزه شرق هستند نیز به شرکت واگذار نمودند .

در ادامه آقای محمدی از حمایت های آقای محمودی جهت واگذاری پرونده های مسکن مهر به شرکت ونداد تشکر و قدردانی نمودند و از خداوند منان آرزو نمودند که انشاله با حمایت های حوزه و فعالیت پرسنل شرکت در پایان سال شاهد کاهش چشمگیر مانده مطالبات در بخش مهر شهر و مسکن روستایی باشیم .

در ادامه ایشان گزارشی از عملکرد شرکت در سال گذشته و سال جاری در منطقه شرق تهران ارائه نمودند . ایشان راز موفقیت شرکت در بانک را استفاده برنامه عملیاتی در هر استان ، تعامل بسیار عالی با مدیران بانک ،روسای شعب و پرسنل بانک با پرسنل بانک ، بکارگیری پرسنل بومی و مجرب دانستند .

در این جلسه معاون حوزه شرق آقای سرتیپ نیا نیز حضور داشتند و ایشان چند پیشنهاد جهت بهبود عملکرد و تسریع در امر وصول را بیان فرمودند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *