آموزش پرسنل بصورت مجازی از ابتدای دی ماه ۹۹

مدیر عامل شرکت :

آموزش آنلاین پرسنل موجب ارتقای روند عملکرد شرکت در حوزه وصول مطالبات خواهد شد

مدیر عامل شرکت ونداد گفت: موضوع مطالبات معوق یکی از پراهمیت‌ترین مسائل پیش روی بانک هاست که به بلوکه شدن ذخائر، عدم سودآوری شعب، توقف نقدینگی و ایجاد و افزایش زیان انباشته در بانک ها منجر ‌می‌شود.

براساس این گزارش؛ آقای محمدی ضمن بیان این مطلب افزود : پیگیری مطالبات بانکی توسط شرکتی متخصص و توانمند در این حوزه باعث می‌شود مدیران بتوانند با تمرکز بیشتری روی امور اصلی، وقت و انرژی خود را صرف نمایند و همچنین هدایت و مدیریت کارهای مرتبط با هسته اصلی امور کسب‌وکار بانک ها را پیش ببرند.

وی ادامه داد  : شرکت ونداد با استفاده از نیروهای تحصیل کرده، توانمند ، جوان و خوش فکر، بهترین گزینه جهت وصول معوقات بانک ها هستند .

برپایه این گزارش؛ مدیر عامل با تاکید بر بهره‌مندی شرکت از نیروهای جوان، متخصص و تحصیل کرده، ارتقاء دانش اعتباری و بانکی پرسنل و آموزش آنها از ضرورت‌ها و اولویت‌های مهم دانست و تصریح کرد: آموزش پرسنل در حوزه‌های اعتباری و بانکی موجب ارتقای روند عملکرد شرکت در حوزه وصول مطالبات خواهد شد.

محمدی در پایان همسو شدن شرکت و شعب را اتفاق خوب و قابل توجهی دانست و ابراز امیدواری کرد شرکت با توجه به توانایی و ظرفیت بالایی که در حوزه وصول مطالبات معوق دارد با پیگیری موثر مطالبات شعب، نتایج مورد انتظار مدیریت محترم بانک ها را محقق سازد.

براساس این گزارش؛ محمدی افزود: بانک‌ها همواره بهترین راهکار وصول را تعامل با مشتری می‌دانند که در این شرایط اقتصادی می‌تواند بهترین انتخاب پیش‌روی بانک‌ها باشد. لازم به یادآوری است همین بدهکاران بانک روزی از مشتریان خوب و در واقع جز خانواده بانک هابودند.

محمدی ادامه داد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت توسط بانک قطعا منجر به کاهش مطالبات می‌شود زیرا پتانسیل و توانایی بالایی در تک تک نیروهای این شرکت وجود دارد . چون تا پایان شهر یور ۹۹ مبلغ ۲٫۳۷۵ میلیارد ریال از مطالبات بانکهای مسکن ، مهر ایران و سپه توسط پرسنل شرکت وصول و به چرخه اقتصادی کشور برگشت داده شد و این موضوع نشان از توانایی این مجموعه دارد که انشاله به فضل و یاری خداوند و تلاش همکاران حرف های بیشتری از این مجموعه در سالهای آینده شنیده خواهد شد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *