دیدار مدیر عامل با مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ جلسه ای در دفتر مدیریت محترم امور شعب بانک مهر ایران استان تهران برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا آقای محمدی گزارشی از عملکرد شرکت در سال جاری ارائه نمودند . ایشان راز موفقیت شرکت در بانک را استفاده برنامه عملیاتی ، بکارگیری پرسنل بومی و استقرار پرسنل شرکت در شعب، حمایت همه جانبه مدیریت استان و روسای شعب و پرسنل مدیریت شعب دانستند . ایشان در ادامه در خصوص و نحوه پیگیری پرونده علاوه بر مذاکره با بکارگیری ۱۵ وکیل دادگستری در اقدامات حقوقی ، جذب و بکارگیری همکار در بخش چک برگشتی و فرآیند کسر از حقوق ، تشکیل کمیته خاص در این استان توضیحات کامل ارائه نمودند .

ایشان چند پیشنهاد جهت بهبود عملکرد و تسریع در امر وصول و برخی از مشکلات دستور العملی و موضوعاتی را به ایشان بیان داشتند .

در ادامه آقای سلطانیان مدیریت استان ضمن خیر مقدم و تشکر از مدیر عامل و پرسنل شرکت بابت اینکه در این ۳ سال در بحث وصول مطالبات توانستند به بانک کمک شایانی نمایند ، تقدیر نمودند . ایشان فرمودند با توجه به حجم مطالبات و مستقر بودن پرسنل شرکت در شعب تعامل بیشتری نسبت به قبل را و تلاش همکاران در روزهای پایانی سال را خواستار شدند .

در این جلسه آقای حمیدی رییس دایره وصول مطالبات نیز حضور داشت .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *