پیام تبریک سال نو مدیر عامل شرکت

به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار

هکاران گرامی و ارجمندم

بهار فصل رویش است؛ موهبتی است که ما ایرانیان گرامی اش می داریم و شروعی تازه از زندگی مان را با آن آغاز می کنیم. اگر نوروز… تنها، روزی بود در میان روزهایی که چرخ بی درنگ فلک پدیدشان می آورد، گرامیداشت آن بیهوده و عبث می نمود و اگر ظاهر بهار را که فصل نو شدن است، در کنار باطن آن قرار دهیم، حقایق عالم هستی آشکار می گردد .

رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امیدواریم و باید که بهتر از گذشته باشد. شایسته است که همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آغاز زمان تغییر، با هم برای هم و به یاد هم، دست به دعا برداریم و از آفریدگار دو عالم بخواهیم:

ای گرداننده ی دلها و دیده ها، ای تدبیرگر شب ها و روزها، ای دگرگون کننده ی سال ها و حال ها، حال ما را به بهترین حال بگردان .

الهی! در این سال نو… دلهایمان را پاک ساز از، خشونت و کینه جویی، غیبت و دروغ، خودخواهی و غرور، نیرنگ و ریا، خرافات و سحر، پیمان شکنی و بدعهدی، بی عدالتی و بی انصافی، حق ستیزی و نامردی، وظیفه نشناسی و سخن چینی.

کریما! در این سال نو… دلهایمان را سرشار ساز از نور ایمان و شور هستی، نشاط و عشق، مهر و محبت، درستی و راستی، بخشش و گذشت، دلنوازی و خودشناسی، خداشناسی و پرهیزگاری، وفا و صفا، صبر و شکیبایی، انصاف و عدالت، حق پرستی و خردمندی.

پروردگارا! در این سال نو… رنج بیماری و فقر را از ما و تمامی نیک اندیشان و پرهیزگاران دور ساز و آسودگی و بهره مندی از نعمت هایت را عطا فرما.

در این سال نو…

یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم، حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند!

یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند، نه آنگونه که می خواهیم باشند!

یادمان باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگریم؛ که ما اگر خود، با خویشتن خویش آشتی نکنیم، هیچ کس نمی تواند ما را با خود آشتی دهد!

ما بندگان خداوند متعال وظیفه داریم در این موسم نو شدن، همگام با تمامی عناصر جهان، نو شدن خود را به عرصه ظهور رسانیم. بدون شک نو شدن با تکیه بر پتانسیل های وجودی است که امکان ظهور می یابد و پتانسیل ها در اثر عملکردها و حاصل داده ها و ستانده های ما در روزگاران دور و نزدیک است.

پس بیائیم دلهایمان را نزدیک و دستهایمان را به یکدیگر بدهیم و در سال جدید با یاری هم، منظری زیبا و زندگی ای خاطره انگیز خلق کنیم. بهار طبیعت، از راه می رسد و صحنه ی جهان، آئینه تمام نمای قدرت خداوندی می گردد، با خوبی ها و بدی ها، هر آنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد و برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد.

بازهم سالی دگر گذشت و سالی دیگر در پیش رو …

اکنون که در این سال نو، وظیفه دارم در شرکت ونداد ، نو شدن خود را همراه با نو شدن کل عناصر طبیعت به تصویر کشیم؛ جا دارد از کلیه زحمات مدیران و کارشناسان کنونی و همچنین سالیان دور و نزدیک که با همت و استقامت، چنین پتانسیل قابل اعتنایی را ایجاد نموده اند؛ قدردانی نمائیم و بدانیم که در پایه ریزی و بستر سازی حاصله، زحمات این عزیزان نباید نادیده انگاشته شود؛ لذا بایسته و شایسته است، که بهترین و نیکوترین اقبال را از قادر متعال برای این بزرگواران طلب نمائیم.

سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش گرانقدر شرکت ، شاهد دستاوردهای قابل توجهی بوده ایم و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی ، به گونه ای عمل نمائیم تا سطح رضایتمندی ذینفعان در راستای اهداف و برنامه های شرکت تحقق یابد و به یاری خداوند در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

 

مدیر عامل

۱۳۹۹۱۲۳۰

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *