تقدیر و تشکر مدیریت امور شعب بانک مسکن استان خوزستان از عملکرد شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ با حضور رییس و معاونت دایره وصول مطالبات بانک مسکن خوزستان و آقای محمدی مدیر عامل شرکت برگزار گردید .

در ابتدا آقای محمدی گزارشی از عملکرد شرکت در ۶ ماه اول سال ۹۹  بیان نمودند . در این گزارش ایشان اعلام داشتند که از ۸ شعبه تحویلی شرکت توانست نسبت به پایان سال قبل همه شعبه را منفی نماید . این امر با تلاش پرسنل شرکت و حمایت مدیریت اتفاق اقتاده که از همه همکاران تشکر نمودند .

سپس آقای قره باغی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل شرکت پیام تشکر مدیریت استان آقای نادری را به ایشان ابلاغ و به نوبه خود نیز از آقای محمدی و تیم دفتر خوزستان اعلام فرمودند و از شرکت خواستند تا پابان سال به همین شکل فعالیت خویش را ادامه تا پایان سال جاری شاهد کاهش بیشتر مطالبات باشیم .

ایشان بدلیل رضایت مدیریت و این واخد از نحوه فعالیت شرکت بسیاز منظم و  دارای نظم خاصی بوده تعداد شعب را به ۱۹ شعبه افزایش و در آینده ای نچندان دور تعداد شعب نیز مجدد افزایش می یابد  . در حال حاضر شعب جنوب خورشتان نیز علاوه بر شعب شرق و غرب در اختیار شرکت می باشد که شعب شمال خوزستان در برنامه کاری ما قرار دارد که به شرکت ونداد ارجاع گردد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *