جلسه مشترک معاون اجرایی بانک مسکن گیلان با مدیر عامل شرکت

در مورخه ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ در مدیریت امور شعب بانک مسکن استان گیلان جلسه هم اندیشی با حضور مدیر عامل شرکت و معاونت محترم اجرایی بانک جناب آقای  موسوی، آقای صفرپور رییس  ، آقای فیضی معاون دایره پیگیری وصول مطالبات استان و آقای لاجوردی مدیر دفتر نمایندگی استان گیلان برگزار گردید .

ابتدا معاونت محترم اجرایی آقای موسوی ضمن خیر مقدم جلسه را با قرائت صورتجلسه مورخ ۹۸/۰۵/۲۸ آغاز که در ادامه ایشان در خصوص تمدید بند ل بودجه سال ۹۸ ( تبصره ۳۵) و همچنین طرح میثاق مطالبی را عنوان و خواستار استفاده حداکثری پرسنل شرکت بهمراه پرسنل شعب شدند . ایشان در خصوص ارسال نامه ای به سازمانهای حمایتی و سایر نهادهای اجرایی استان و همچنین در خصوص تبلیغات گستره در خصوص اطلاع رسانی عموم مردمم توسط روابط عمومی بانک اشاره داشتند. در ادامه آقای صفرپور و فیضی مطالبی را اشاره نمودند .

در ادامه آقای محمدی مدیر عامل شرکت گزارش ۵ ماهه شرکت در استان گیلان ارائه و در خصوص اعطای مجوز آغاز فرایند اجرایی برخی از پرونده ابراز خرسندی نموده و گام موثری در خصوص تعیین تکلیف پرونده های مشکوک الوصول دانستند . ایشان در ادامه اعلام نمودند برای کلیه پرونده های مشکوک الوصول اخطار بصورت کتبی روستا به روستا ارسال گردیده و اخیرا” نیز برای پرونده های بالای ۱۰ قسط معوق که در سامانه ثنا ثبت نام نمودند از طریق دفاتر خدمات قضایی تعداد ۱۱۰۰ فقره اظهارنامه ارسال گردیده را در مدت ۴۵ روز یکی از اقدامات های شرکت های برشمردند . گزارش پرونده ها بر اساس فراوانی توزیع نیز جهت ارسال اخطار و اطلاع شعب از پرونده نیز از اقدامات موثر برای بانک دانستند . استفاده از طرح میثاق که در شرکت نیز همزمان با عنوان طرح شفق یکم جهت استفاده حداکثری از ظرفیت ایجاد شده نام گذاری و به کلیه دفاتر استانی نیز ابلاغ و در حال انجام می باشد را عنوان داشتند . در پایان جلسه آقای لاجوردی مدیر دفتر نمایندگی در خصوص هماهنگی لازم برای بسیج نمودن دهیاران و شوراهای روستا جهت تبلیغ و کمک به شناسایی تسهیلات مدیونین و پخش تیزرهای تبلغاتی و سایر اقدامات مطالبی را اشاره نمودند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *