جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت با مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مازندران

به گزارش روابط عمومی در مورخه ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ جلسه ای با حضور مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و معاونت استان، روسای دوایر حقوقی و اعتبارات، مدیر عامل شرکت، معاونت اجرایی و مدیر دفتر نمایندگی استان برگزار گردید .

ابتدا آقای طاهری مدیریت محترم امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران از عملکرد شرکت تقدیر و تشکر و برآورده شدن انتظارات خویش را اعلام نمودند . از مدیر عامل شرکت خواستند تا از تمام توان شرکت در چند ماه باقی مانده سال استفاده نموده تا در پایان سال ۱۳۹۸ نسبت به پایان سال قبل کاهش چشمگیری را شاهد باشند . ایشان فرمودند شرکت می تواند در ۲۵ شعبه استان ورود پیدا نموده و نسبت به پیگیری مطالبات اقدام نماید. ایشان خواستند تا نامه ای به کلیه شعب ارسال که نهایت همکاری با کارشناسان شرکت در برنامه کاری آنان قرار گیرد .

در ادامه معاونت و رئیس دایره حقوقی از عملکرد شرکت بر خلاف فعالیت دوره های قبل با شرکت های سایر ابراز خرسندی نموده و خواستند تا همین روال نیز ادامه داشته باشد و همچنین خواستار پیاده سازی سامانه همیار شعب و سامانه جامع مطالبات در سطح شعب و ارائه دسترسی به امور شعب شدند .

در ادامه آقای محمدی مدیر عامل شرکت گزارشی از فعالیت دفتر استان در اندک زمان شروع فعالیت ارائه و در خصوص تعامل ایجاد شده بخاطر اخذ نتیجه مطلوب در مقطع ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ از سایر مسئولیت تشکر و ابراز خرسندی نمودند که در چنین جمعی با این نگرش مثبت در حال فعالبتند و این امر در آینده  نقطه عطفی خواهد بود که به اهداف مقطع ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ کمک شایانی خواهد نمود .ایشان در خصوص سامانه همیار شعب توضیحاتی ارائه که مورد استقبال سایرین قرار گرفت که مدیریت محترم نیز دستور پیگیری لازم را صادر فرمودند . این سامانه می تواند به سیستم بانکی در خصوص کنترل اقلام مطالباتی کمک شایانی نمایند .

در ادامه جلسه معاونت اجرایی شرکت و مدیر دفتر نمایندگی پیشنهاداتی را در خصوص ارائه هر چه مناسب تر خدمات شرکت ارائه و مقرر شد بصورت هفتگی جلسه با معاونت و رییس اداره حقوقی برگزار و روند تعامل نیز مورد بررسی قرار گیرد تا چنانچه مشکلاتی وجود داشت در اسرع وقت مورد رسیدگی و حل و فصل گردد. معاونت اجرایی شرکت در خصوص اخذ پرونده و وصولی بصورت سیستمی را عنوان و با موافقت مدیریت دستورات لازم در خصوص روند این اقدام صادر فرمودند که مقرر شد با هماهنگی ریاست اداره حقوقی این امر اقدام گردد تا زمان زیادی برای کارشناسان در این خصوص صرف نگردد تا کارشناس از تمام توان خویش برای کاهش مطالبات استفاده نماید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *