اولین جلسه هم اندیشی ماهیانه مدیر عامل شرکت با مدیریت امور شعب بانک مسکن گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ با حضور معاونت اجرایی بانک مسکن استان گیلان ، رییس و معاونت دایره حقوقی ، رییس دایره اعتبارات و  آقای محمدی مدیر عامل و آقای شاهی معاون اجرایی شرکت و مدیران شرکت محجوب در مدیریت امور شعب استان گیلان برگزار گردید .

ایتدا آقای فیضی معاونت دایره وصول مطالبات اخرین صورتجلسه سال ۹۸ را قرائت و عملکرد شرکت ها را بصورت تفکیک ارائه و مورد بررسی قرار دادند و نقاط ضعف و قوت شرکت ها در سطح استان اعلام شد  . در ادامه آقای صفرپور ریاست دایره وصول مطالبات مطالبی را در جهت خصوص نحوه ادامه همکاری و افزایش سطح همکاری مواردی را اعلام نمودند و ایشان از میزان و سطح تعامل با شرکت بسیار ابراز خرسندی نمودند و خواستار افزایش سطح تعاملات شدند .

در ادامه آقای محمدی عملکرد شرکت را در سال گذشته بصورت فایل و مکتوب به تفکیک شعب ، سرفصل و میزان وصولی و سایر آیتم ها ارائه نمودند . ایشان برخی از موانع در سطح شعب را از برجسته ترین دلایل عدم توفیق در ۳ تا شعبه از ۲۱ شعبه که نتوانستن نسبت به پایان سال ۹۷ در اسفند ۹۸ منفی بنمایند بر شمردند که مقرر شد در سال جاری با همکاری دایره وصول این موانع مرتفع و حل گردد . در خصوص برنامه ریزی سال جدید و برنامه عملیاتی که توسط واحد مدیریت و برنامه ریزی شرکت تدوین شد را در جلسه ارائه و تحویل معاونت اجرایی داده و اعلام داشتند برگرفته از اهداف تعیین شده مدیریت در سال جاری می باشد .

سپس آقای موسوی معاونت اجرایی منطقه از عملکرد شرکت ها تقدیر و تشکر نمودند و مقرر فرمودند که جلسات در سال جاری بدلیل شرایط کرونا بصورت ویدیو کنفرانسی یا مجازی از طریق وبینار تشکیل خواهد شد و بصورت سال قبل می باشد . رعایت و انجام دستور صورتجلسات و پیگیری مستمر و منظم توسط پرسنل شرکت را خواستار شدند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *